Äntligen en första titt

Då var ännu en helg över. I fredags var Sandra på besök och det är alltid trevligt när hon tittar förbi.  (null)
Hon är lite smått förälskad i min minsting. På eftermiddagen åkte barnen till Andreas. Vi hade planer på att vara riktigt duktiga och packa och rensa. Såhär med facit i hand så lyckades vi ändå få lite gjort. På lördagsförmiddagen körde Joakim lite grejer till Erikshjälpen och i söndags fick jag ett ryck och plockade i garderoben. I lördags firade vi Joakims mamma som jag tror fyller år imorgon. Vi var ute på en restaurang och åt buffé.  (null)
William finklädd dagen till ära. 
Söndagen var ganska lugn, jag rensade och packade lite. På kvällen försökte vi oss på en promenad som dessvärre inte uppskattades av den lille herren. Just det, Lukas spelade innebandymatch i lördags och fick stå målvakt för första gången på en match. Det var också den matchen de vann.  (null)
Igår var det dags för de stora att komma hem igen. William var skitsur hela förmiddagen. Han skulle vara nära heeeeela tiden.  (null)
Det är ju mysigt som attans men jobbigt för ryggen och det är inte lätt att få något gjort. När vi hämtade barnen på skolan så vaknade han till, log åt Lukas och krävde sen nappen för att kunna somna om. Det verkar som att W bestämt sig för att lägga sig för natten runt halv åtta. Hela helgen har han tjurat tills jag tillslut gett upp och lagt mig i sängen med honom. Samma igår, fast då sov han i sitt babynest en stund och ytterligare en stund i min famn. Halv nio ville han in till sängen.  (null)
Idag är det tisdag och denna dagen har jag väntat på ett bra tag nu. Det var nämligen besiktning av vårt radhus. Joakim jobbade så han kunde inte följa med. Men jag var så taggad på att för första gången få komma in i vårt nya hem. Vi har ju varit inne i visningshuset ganska många gånger och det blev lite konstigt att komma in i vårt eftersom det är spegelvänt mot visningshuset. Jag har fortfarande inte riktigt fattat. Men det kommer bli skitbra och jag längtar, om möjligt, ännu mer tills det är inflyttning. Två veckor kvar. 

Nu är vi i simhallen. Linn har denna terminens sista simning. Det började bra med en sovande bebis.  (null)
Dock höll det inte i sig och det är inte förrän nu jag fått honom att somna om. Han har bajsat två gånger och sen legat på bordet och kollat runt. Nu sover han och halv fem ska Linn simma.