En vecka kvar!

Jag vet att jag tjatar om detta men om en vecka flyttar vi. Om en vecka vid den här tiden är vi troligtvis i full gång med allt som måste göras. Det kommer bli en sen kväll för barnen, men de kommer säkert tycka det är roligt så det ska nog gå bra. Joakim är ledig i tre dagar så vi hinner nog få massa gjort på de dagarna. Snart alltså. Vi längtar! 

På söndag är det namngivning för William. Jag och barnen körde till Väla efter skolan och fixade hans outfit. Han kommer vara så fin. Det blir värre för mig. Alla utom jag kommer vara uppklädd. Det är inte mycket jag känner mig bekväm i än men mjukisbyxor passar sig nog inte riktigt så jag får dra på mig ett par jeans. Det får gå ändå. 

Kolla vad han börjar ta på grejerna.  (null)

(null)
När han ligger i sitt Babygym tar han tag i mumintrollen och håller hårt. Han kan ligga där ganska långa stunder. Jag vill ha en lekmatta han kan ligga på, Ikea har en men den ser inte så rolig ut. Det ska väl vara massa färger så det finns massor att titta på. Nu är det fullt med lådor och pappkassar så det finns inte mycket plats för honom men han klarar sig med gymmet ett tag till. Ska bli skönt att plocka upp alla hans grejer sen så man vet vad han har för leksaker bland annat.