En viktig person

Jag har fått lite klagomål om att jag glömt nämna en person som är viktig för oss. Williams faster. SANNE.
Utan henne hade livet varit ganska mycket tråkigare.Det var hon som planerade min babyshower. Det var hon som hämtade Lukas och Linn när det drog ut på tiden hos doktorn med W. Det var hon som lät barnen sova över hos dem när vi fick veta att William gått upp för lite i vikt. Hon finns alltid där när man behöver prata. Efter Joakim så är hon min trygghet i familjen Ek. Med henne kan jag slappna av och säga precis vad jag vill utan att känna mig dum. Fast att Lukas och Linn inte är hennes syskonbarn så har hon tagit dem till sig som om de vore det. Under hela min graviditet har hon skämt bort mig med både mat och godsaker. 
Hon är också en av världens bästa mammor. Hennes flickor är helt underbara och fast att de är sina egna individer tycker jag ändå att man får berömma föräldrarna och i det här fallet då Sanne. Så mycket tid hon lägger ner på sina barn är helt galet men också något som ger fantastiska resultat. Lily, hennes äldsta är två år och så himla duktig på allt. Hon är ett riktigt charmtroll som i alla sammanhang får all uppmärksamhet. Zoey, hennes minsting som snart är åtta månader utvecklas i raketfart och det är superkul att se. Det ska bli väldigt roligt att följa dessa töser genom deras liv. I helgen var det ett år sedan vi var på Lalandia tillsammans och det är sedan dess vår vänskap började på riktigt. På detta året har hon blivit en av mina bästa vänner. Det bästa av allt är att eftersom jag tänkt spendera resten av mitt liv med Joakim så kommer Sanne för alltid att stå ut med mig. ♥