Höstlov

Den här veckan har barnen höstlov. De har också varit hos Andreas två dagar extra. Imorgonbitti kommer de hem igen och vi har då fyra dagar kvar på denna ledighet. I tisdags var vi hos familjen Ek/Cronberg på halloweenfest. Barnen tyckte det var kul men blev också väldigt rädda.  (null)
Lukas och Linn sov över och kom hem vid halv tre tiden. Strax innan sju blev de hämtade av Andreas och kommer nu alltså hem imorgon igen. 

Jag och William har tagit det väldigt lugnt dessa dagar. Jag njuter av att slippa köra bil. Både i måndags och idag har vi varit ute på en timmes promenad. Väldigt skönt och jag ser framemot när jag kan göra det varje dag. Som det ser ut nu med körning till och från Viken varje dag så blir det svårt att få till promenader. Om 26 dagar flyttar vi och det ska bli så skönt.  (null)

Jag hoppas att barnen kommer hem glada imorgon. Jag är förkyld och orkar inte så mycket. Tack och lov sover W väldigt bra på nätterna. Det kanske jag inte skulle skrivit nu.