Snart

Det här med att vara hemma med en bebis är ganska gött. Ska man få något gjort så är det dock ganska besvärligt, åtminstone om man inte vill att bebisen ska skrika. Allt tar liksom längre tid och man får pausa massor för att amma och få bebisen att somna. När ungen väl sover, ja då är det dags att äta och när man ätit klart är bebisen vaken igen. Alltså, det är fan inte lätt. Det är inte heller lätt när man lägger massor med tid på att köra varje dag. Meeen, 13 dagar kvar. Igår när jag var inne i huset så filmade jag och jag vet inte hur många gånger jag tittat på det sedan dess. Det är helt galet vad jag läntar nu. Jag har börjat räkna ner på annat än bara dagar. Som hur många gånger vi ska tvätta osv. Det är nära nu och förhoppningsvis går tiden snabbt. 
Finaste brorsorna ♥
 
Williams utvecklingssteg 3 är över. Han är mycket gladare, sover bättre och är lättare att hantera. Igår låg han i babygymmet i ca 30 minuter och pillade på Muminfigurerna. Idag har han sovit ganska mycket. 
Egentligen finns det inte så mycket att skriva. Här händer inte så mycket Sen å andra sidan kommer det väl inte hända så mycket mer när vi väl flyttat. Jag kommer prioritera mina promenader som jag inte fått till nu dessa månader.