Svårt att sova

Här ligger jag i mörkret och kan inte somna. Både Joakim och William sover. Det brukar ta tid för mig att somna men nu är det extremt. Det är svårt att koppla bort allt, jag hoppas att det blir bättre nu efter flytten. 

Idag har det varit full rulle här hemma. Vi har både packat och förberett inför Williams namngivning som är imorgon. Det kanske egentligen inte är den bästa tidpunkten att ha namngivning två dagar innan vi flyttar men nu blev det så och det har faktiskt gått bra att få ihop allt ändå. William har skött sig bra under dagen och vi har fått gjort massor.  (null)
Det ska dock bli skönt att få detta överstökat. Jag är ju inget fan av stora folksamlingar eller träffar på detta sättet men det ska nog gå bra. Sen är det flytten på tisdag och därefter blir det förhoppningsvis lugnt.  (null)
Imorgon är det andra gången mamma och pappa träffar W. Det känns väldigt jobbigt att vi inte ses mer. Tyvärr är det svårt att få till. Varken jag eller Joakim är sådär sociala som många andra är och från och med nu ska vi prioritera det som vi verkligen vill och jag vill kunna träffa mina föräldrar mer. Jag vill att W ska få en lika bra relation till sin mormor och morfar som både Lukas och Linn har. Nåja, det löser sig. Jag får väl försöka sova.  (null)