Tre månader!

Idag är det tre månader sedan vår underbara lille kille föddes. På ett sätt känns det som "oj, är det redan tre månader sedan" men på ett annat sätt känns det "är det bara tre månader sedan." På dessa tre månader har det ändå hänt en massa och det kanske egentligen inte är något speciellt att skriva upp men det känns ändå som att dessa tre månader lika gärna hade kunnat vara sex månader. Jag har nu gjort en fjärdedel av min föräldrarledighet och den har gått jäkligt snabbt, fast det säger man ju alltid när det är över liksom. De andra tre delarna kommer jag spendera i Viken och det ska bli skönt. Vi ska gå på massor av promenader och leka massor. Vi kommer nog också hänga en hel del med kusinerna, faster och farmor. Vi kommer också träffa Sandra och hänga med Tintin, Wilgot, Ida och Albin. Viktiga människor. Förhoppningsvis får vi till en tur eller två till mormor och morfar. 
Hur som helst, idag är det tre månader sedan han föddes. 
Vi firade detta genom att besöka BVC. Han är nu 59,5 cm lång och väger hela 7240g. Det var också dags för första vaccinationen. Det gick väl som väntat. Han blev tokledsen. Tack och lov var de två så han fick båda sprutorna samtidigt. Han är lite grinig nu men jag hoppas han får ur sig allt det griniga nu så vi kan sova gott i natt. Jag gillar vårt BVC, de är så engagerade och snälla. Tre månader alltså. Om ytterliggare tre är det dags för honom att börja med "riktig" mat. Spännande! 
#1 - Tintin

Fina du! ❤️ Ser fram emot att umgås med er! Och sen får se ert nya hem 😘