En helg med besök

Igår var barnen lediga från skolan, det var studiedag. Deras farmor kom och hälsade på. De skrev en önskelista inför jul. På eftermiddagen kom Joakims pappa, han åt middag och äppelpaj med oss. Idag har Joakims mamma, mormor, bror med respektive varit här. Nu är Joakim iväg och imorgon ska vi till Sanne. En helg med fullt ös alltså. När alla åkte förut så gick jag och barnen till affären och köpte godis. I regn! Väl hemma tittade vi på Snövit. William sov i vagnen under mer än halva filmen. Nu spelar de super Nintendo och W sover i min famn. Jag har fruktansvärt ont i huvudet och vill egentligen bara lägga mig, men får hålla mig uppe ett tag till. Jag fick sova fem timma i sträck inatt, det var så skönt. Tyvärr hade jag svårt att somna om igen när han vaknade för att äta så jag har ändå varit trött hela dagen. Hoppas på en lika bra natt inatt. 


William sover ju mellan oss i sängen på nätterna och mitt på dagen sover han mest i min famn. Jag försöker att då och då lägga honom i vaggan, vagnen, babynestet eller i vår säng utan att vi är där. Det går sådär. Idag har det dock fungerat väldigt bra. Han har sovit kortare stunder i vaggan och vagnen. Dessutom har han legat i babygymmet en stund, jag hann gå på toa och äta innan han ville komma upp.