Kalasfin!

Igår fyllde Joakim 37 år. Det var inte så länge sedan han fyllde 36. Tiden går alldeles för fort alltså. Jag fixade frukost, det gör jag aldrig annars. När det gäller mat så bidrar jag med noll. Det är helt och hållet Joakims jobb. Jag städar, när jag känner för det, och i vanliga fall tvättar jag. Utöver det glider jag runt hemma och bidrar med min närvaro. Typ. William fick på sig kalaskläder igår, man måste ju ha flyga på pappas födelsedag. 


Nu är vi innebandyträning med Lukas. Imorgon är barnen lediga från skolan och det ska bli riktigt skönt att slippa köra iväg. Deras farmor kommer och hälsar på och sen ska jag ta med mig barnen ner till källaren och ta upp mina säckar med kläder som jag ska kolla i och eventuellt slänga. Måste börja packa nu inför flytten, det mesta tar ju lite längre tid med en bebis plus att vi ska ha namngivning två dagar innan vi flyttar. 

Jag har äntligen börjat komma igång med promenader. Två dagar denna veckan har jag varit ute i regn och det går minsann bra ändå. Idag tog det ca 40-45 minuter innan William somnade i vagnen men han låg där tyst och bara tittade. Han är vaken som mest på morgonen och på kvällen. Idag bestämde Joakim att det var morgon halv sex. W brukar vaknade där omkring och vi känner att det är ganska rimligt att vakna då med tanke på att han sover så pass bra på natten. Han äter som mest tre gånger varje natt, vilket är helt ok. Lukas är också helt fantastisk med sin lillebror. Igår kunde jag tvätta ansiktet, smörja in mig och borsta tänderna medan William låg i Lukas famn. Linn och Joakim spelade supernintendo (är det ett ord?). Jag är skittrött, ska bli skönt att lägga sig sen. Jag älskar pälsen runt suffletten. Galet fin!