Ut i regnet

Vår lille kille var sur i princip hela lördagen. Han ville ha bröstet nästan varje timme och sov bara korta stunder. Igår tog vi en tur med bilen vilket resulterade i att han sov i tre timmar. Att bara vara hemma verkar han inte gilla. 
 
Joakim är på jobb och just nu sitter jag och lilleman i soffan. Han sover och jag tittar på Game of Thrones. Vi var ute en runda i ösregnet förut. 
William hade det mysigt i vagnen och sov hela vägen. Jag var smart nog att ta regnjacka på mig men innan jag gick ut tittade jag ut genom fönstret och kunde inte se att det regnade så några stövlar hade jag inte på mig. Skorna är nu dyngsura men så får det vara. Vet inte riktigt hur länge vi var ute men så fort vi kom till porten här hemma så vaknade han. 
Nu sover han igen som sagt. Klockan 13 ska vi vara på BVC för vägning och mätning. Sen är det dags att hämta barnen på skolan.