Vår plutt

Denna lördagen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Jag hade tänkt rensa i Linns rum, passa på nu när hon inte är hemma. Men William mår inte bra idag. Han är rosslig i halsen och har massa slem. Han har hostat och sovit hela dagen.  (null)
Vi var ute och gick en runda förut. Det var skönt att komma ut en stund och W fick sova i vagnen. Det är fruktansvärt jobbigt när dessa små är sjuka. Men en sak som varit skönt för min del var att jag sluppit bära så mycket. Det ger mig fruktansvärt ont i ryggen, men nu har den fått vila. Jag hoppas vi får en bra natt trots att han sovit största delen av dagen. Nu är han dock på väldigt bra humör och är tokvaken. Vi hoppas också att han mår bättre imorgon. Jag är sugen på en riktigt lång promenad men det är läskigt att lämna hemmet när han inte mår bra.