Äntligen

Varje vardag börjar med att klockan ringer. Kvart i sju går vi upp. Oftast hinner vi allt vi ska på den tiden. Senast tio i åtta sitter vi i bilen och kör mot Viken. Barnen är riktigt duktiga på att bli klara i tid. Jag och William är hemma igen strax efter halv nio. Det är ganska skönt att få några timmar bara vi två. Jag kan vila om jag vill eller, som idag, ta en promenad. Det var första gången jag var ute och gick själv med William. Han somnade gott men när vi kom hem ville han inte ligga mer i vagnen. Då fick soffan ta över. 


14:30 var vi på BVC för att väga, mäta och bli undersökt av doktorn. Allt såg bra ut och även hans viktuppgång. Han väger nu 3940g och det är en ökning på 52g sedan i måndags. Nu behöver jag inte intensivamma mer och det känns så jäkla skönt. Kommer säkert vara nervös igen inför nästa vägning men just nu känns allt bra. Däremot tyckte doktorn att jag skulle dra ner på tempot så jag får nog göra det.
Prioritera barnens behov och kanske också att jag ska äta ordentligt. 



#1 - Madeliene

ÅHH vilken sötnos! :) Hoppas du mår bra :)