Badhuset

Då var snart denna dag slut. Visserligen några timmar kvar men ändå. Linn är på simskola nu. Barnen har badat sedan klockan två. Eftersom vi har tre och en halvtimme att slå ihjäl nu varje tisdag så tänkte jag att de kan bada. Det har inte gått helt smärtfritt. Linn är en liten diktator och blir skitsur om inte Lukas gör som hon vill. De lugnade ner sig efter ett tag och lekte fint. Nu är Lukas i den stora poolen. Det är skitläskigt när han hoppar i poolen som är 1,8 meter djup. Inte ens jag bottnar där. Men han är duktig som attans. Lillebror sover gott och jag hoppas han gör det tills vi kommer hem. I förmiddags var Sandra på besök. Hon blev tokkär i William, vilket inte är så konstigt. Han är underbar. Nu längtar vi hem till Joakim. Vi har börjat kolla på nya säsongen att Prison break, det är spännande men jag pallar inte se mer än ett avsnitt. Just nu prioriterar jag att lägga mig tidigt för att få sova så mycket som möjligt.