En tjurig liten kille

Torsdagar är den andra dagen i veckan som vi hänger i Höganäs efter skolan i väntan på Lukas innebandyträning. Han tränar nu, jag sitter med en sovande bebis i famnen och Linn är ute på parkourbanan. Efter att jag hämtat barnen på skolan så körde vi hem till Joakims mamma. Hon bjöd oss på mat och William fick hänga med sin farmor. Tiden gick fort och snart är även träningen slut. William har varit tjurig idag. Han har inte velat sova och inte ätit så bra. Får han inte i sig tillräckligt med mat så sover han dåligt och sover han dåligt så orkar han inte äta, ond cirkel. Förhoppningsvis kommer han till ro när vi är hemma sen. Så fort jag försökt lägga ner honom så har han vaknat. Närhet, närhet, närhet. Men jag älskar det. De enda kraven jag har är att köra barnen till och från skolan och till deras simskola, innebandy och gympa. Allt annat får bli när det blir. Imorgon åker de stora barnen till Andreas men först ska vi träffa Ida och alla barnen.