Tio år!

Idag, den 3:e april 2018 var det TIO år sedan min fina Lukas föddes. Idag har jag varit mamma i tio år. Hur är det möjligt? För tio år sedan var min underbara unge nyfödd, en liten liten bebis. Den minsta av mina tre. Nu är han tio år. 10!! Det är svårt att ta in. Tio år innan Lukas föddes var jag elva år, alltså nästan lika gammal som han är nu. Det är inte klokt vad mycket som kan hända på tio år. Om ytterligare tio år, hur ser våra liv ut då? 
Ett år:
Två år:Tre år:
Fyra år: 
Fem år:
Sex år:
Sju år: 
Åtta år: 
Nio år: 
TIO ÅR: 

Helt sjukt! Jag har en unge som är tio år. Jag! Jisses. Det tar lite tid att smälta. 

Vi började firandet med frukost på sängen. Han blev proppmätt. Han var i skolan och klassen sjöng för honom. Väl hemma spelade vi lite spel och på eftermiddagen kom Joakim hem och någon sekund senare kom Andreas, då fick Lukas öppna sina presenter. Han verkar väldigt nöjd. Därefter hade Lukas bestämt att vi skulle äta på restaurang. Så vi körde till stan. Alla blev proppmätt och Lukas galet nöjd. Vi var på ett ställe vi var på i somras. Lukas älskade det och ville dit idag igen. Riktigt mysigt. Min Lukas. Om tio år är du 20. Hur ser våra liv ut då?