Fredag och babysim

Tintin var ju här förra veckan. Hon berättade att hon börjat titta på Greys anatomy. Jag kom på att, det tittar ju jag också på. Men jag har inte tittat på länge. I somras försökte jag kolla ikapp men jag fastnade inte riktigt. Men nu tittar jag. Jag tittar hela tiden, tv:n är igång i princip hela dagarna. Man hinner så väldigt många avsnitt. Jag får pausa för att äta och hänga lite med William. Det är en jäkligt bra serie men jisses vad man gråter, eller jag gör i alla fall. 
 
Idag ska jag och William på babysim. Jag älskar att bada och William blir spralligare för varje vecka. Men det här med babysim är så puttinuttigt och det är inte riktigt min stil. Man ska stå i ring och sjunga. Det är också den biten som William inte gillar. Han vill ju ligga i vattnet och plaska, inte sjunga massa sånger. Jag hade aldrig någon möjlighet att gå på babysim med de andra två och det är egentligen inte hela världen. De har båda börjat på simskola så fort de kunnat och nu älskar de att bada. Babysim idag i alla fall. I eftermiddag ska de stora barnen till Andreas. Vi har en nästan oplanerad helg framför oss. 
 
Såhär glad blir William när storebror kommer hem från skolan. 
Han var ganska off igår men så fort Lukas kom hem så sken han upp. 
Han har minsanna alltid sällskap. 
#1 - Tintin

Åååh jag sitter också och gråter kooonstant när jag tittar på Greys 😭😭