Fan vad det är jobbigt att komma på en bra rubrik!

Det händer mycket på en vecka. Eller, det känns så i alla fall. Förra veckan började med att barnen kom hem på måndagen. På tisdagen kom det en gubbe hem till oss och kollade på en del fel vi upptäckte efter inflyttning. Lukas spelade dator och Linn lekte på sitt rum. Det var en väldigt lugn och bra dag. På onsdagen fick jag möjligheten att prova på babysim med William. Sanne fick bjuda in några stycken till en utbildning så vi hakade på. I samband med att det bestämdes bokade jag babysim så på fredag börjar vår första "lektion". Det var väldigt mysigt fast att W inte var supertaggad i början. Dagen efter gjorde vi samma sak och då gick det lite bättre. På fredagen åkte barnen till Andreas och vi spenderade helgen med att fixa i vårt förråd under trappen och sen städade jag, eller ja jag dammsög. Vi var också ute på promenad. Jag älskar att gå här i Viken, så fint. Vilken töntig mening men jag tycker det. Idag har vi varit hos Sanne och kidsen. Blev en lång dag där, nu är vi på Linns simning. Imorgon är det dags för skola igen och jag är så taggad på vardag och rutiner igen.