finbesök

Idag fick jag och William besök av Tintin och två av hennes tre grabbar. Det kändes hemma på något sätt att träffa henne. Men jag märker att jag inte längre uppskattar att umgås med vänner och barn samtidigt. Det är såklart roligt att träffa sina vänners barn men det blir så mycket fokus på barnen och det gör lite att vän relationen kommer i kläm. Man ska helst se till att barnen kan roa sig själva så man får tid att prata med varandra, men det är inte alltid så lätt. Tyckte det gick bra ändå idag fast att Ludvig inte hade någon att leka med. Blev kanske lite fel här nu, för att förtydliga då. Det var superkul att träffa Tintin, Ludvig och Wilgot och lite trångt att inte Melker var med, men jag ser framemot när vi kan ses på tu man hand och prata massor. 

Linn fick med sig en kompis hem. Andra gången den här veckan. Lukas hängde med mig och William nästan hela eftermiddagen. De lekte med bollar och byggde torn. 

#1 - Tintin

Det var supermysigt att ses ❤️ Men nästa gång kör vi solo! 😂❤️