Läskigt!

Idag har jag gjort något som jag velat göra länge men inte riktigt vågat. Klippt av mig håret. Tyvärr blev det kortare än jag bad om och hon lockade det och det blev verkligen fruktansvärt. Hemma sen så plattade jag det och det blev väl lite bättre men det känns väldigt märkligt. Men jag måste säga att det är otroligt skönt att slippa det där långa. Det kommer också växa ut så förr eller senare blir det den längden jag vill ha. 



Lukas tycker jag ser ful ut. Han bad om ursäkt när jag sa tack men han tycker jag ser udda ut. Nåja, jag vänjer mig och förhoppningsvis han också. 

Måste också notera för framtiden att William igår somnade klockan sju och ville inte vakna, förrän klockan fyra imorse. Han låg och sprattlade i sängen så jag gick ner med honom. En timme senare fick jag sova igen. Det har aldrig hänt förut. Tidigare har han somnat klockan nio för att sova till typ åtta, givetvis med amning där i mellan. Men vi går ju aldrig upp ur sängen när jag ammar. Nu sover han i sin vagga, får se hur länge han gör det och hur länge han sover imorgon.