Sannes möhippa

I lördags var det äntligen dags för Sannes möhippa. Sanne hade stenkoll på att det var i lördags, inte för att vi hade berättat men hon får reda på saker ändå. Hon visste i alla fall inte när eller vad som skulle hända under dagen. Jag och hennes andra tärna (Lisa) har planerat alltihop och det har inte alltid varit lätt. Dagen började i alla fall med att Sannes familj och Lisas familj träffades på en lekplats i Höganäs. De träffades klockan nio på förmiddagen och lekte där i två timmar. Klockan elva mötte jag upp de andra tjejerna på Kvickbadet där vi började med att ta en gruppbild på oss som sen lades upp på Instagram där Sanne blev taggad. När Sanne förstod att det äntligen var dags fick hon på sig en liten outfit och ögonbindel. 
Väl framme hos oss blev det kramar och lunch. Vi körde en liten frågesport om Sanne där mitt lag förlorade. Efter lunch och kisspaus fick hon ett papper med uppdrag hon skulle få gjort under dagen. Därefter tog vi oss till busshållplatsen och åkte in till stan. På bussen var ett uppdrag att hon skulle leka resledare.
Väl framme i stan fortsatte hon att göra uppdrag. Vi tog också en fika på espresso house. Ett annat uppdrag var att hon skulle fråga tolv par om deras bästa kärlekstips. Jag tyckte hon fick ganska kassa tips men man kanske inte kan räkna med så mycket mer om man frågar sådär på stan. Hon skulle också skriva ner var hon tror att hon och Mange är om fem år och det blev känslosamt. Halv fem var det dags för Breakout. Även här var vi i lag. Det var skitkul. Dock förlorade vi där också.
 Därefter tog vi oss sakta men säkert mot hotellet där Sanne fått ett rum. Vi gjorde oss iordning för middag på Utposten. Jag blev både sminkad och påklädd, det är jag inte van vid och själva sminkdelen är inte min grej alls. Maten på Utposten var riktigt god. Jag tog en Halluomiburgare. Strax efter 22:00 gick vi tillbaka till hotellet och bara pratade. Efter en hel dag med fullt ös var det skönt att få slappna av. 
Jag var hemma strax innan ett och då var det skönt att få lägga sig. Dock blev inte natten som jag tänkt men det tar vi en annan gång.