Helgen!

Jag och W började helgen med en promenad nere vid vattnet. Han fick sitta och sova eftersom han är förkyld.
 Det var riktigt skönt. Att vara ute och gå och lyssna på en podd är så skönt. Efter Williams sovstund åt jag och sen var det dags för babysim. Jag var lite rädd att jag gjorde en tabbe som körde dit med en snorig bebis men det gick hur bra som helst och han tyckte det var så skönt. När de stora barnen kom hem från skolan gjorde vi oss iordning för att köra till Leos lekland där Linn skulle ha barnkalas. Hon var så taggad.
Jag hade bokat isprinsessrummet och hon blev så glad. Jag gillar egentligen inte det här med prinsessor men det var riktigt mysigt där inne. Kalaset var lyckat fast att det var någon som inte tyckte om pannkakorna och någon som inte gillade glassen.
Igår tog vi det ganska lugnt under förmiddagen. Jag städade och lite sånt. Barnen lekte och kollade på tv. Klockan tre körde vi till Halmstad där min syster hade 40-årsfest. Det var trevligt men det är inte jättekul att åka iväg på sånt med en bebis, speciellt inte en förkyld bebis. William var ledsen en del och vi fick lägga en massa tid på att roa honom. 
De stora barnen försvann med en gång och Lukas såg jag knappt på hela kvällen. Vi kom hem betydligt senare än jag räknat med. Jag vill gärna vara en del av sådana träffar men man hinner inte prata så mycket. Jag pratade knappt med varken Lotta eller Jessica, inte mamma heller för den delen. Joanna däremot pratade jag massor med så det var ju toppen. Alla tre barnen somnade på vägen hem och alla tre lyckades också somna hemma. William hade en av sina bästa nätter hittills men jag är ändå trött. Fast det beror nog på det här med klockan. Så onödigt att vrida om den hela tiden.
 
Nu väntas fyra dagar hemma med barnen, på torsdag åker de till Andreas för att fira påsk.