Surskånk

Idag har jag en kass dag. Troligtvis för att jag är hungrig. Men i flera timmar har jag gått runt här och tjurat. Jag är sugen på något men vet inte vad. Det är sjukt störigt. Var till och med i affären med Linn utan att hitta något jag ville ha. Ibland är det helt enkelt jobbigt. Snart får jag middag och sen blir jag säkert sugen på massor av saker.

I onsdags fick barnen en studsmatta. Jag skulle sätta ihop den men trampade snett på något sätt så jag trillade ner från trädäcket och fick ont i foten. Den är fortfarande inte helt bra men jag kan gå normalt och har inte ont hela tiden längre. Barnen gillar sin studsmatta och tur är väl det. Jag och William har också varit på den lite. 

Igår var jag och W på babysim. Två gånger kvar för den här gången. Vi har redan bokat in oss till höstens termin. De två första gångerna får jag vara med sen tar Joakim över.