Hur kan tiden gå så fort?

Då var den här veckan också slut. Jag hänger verkligen inte med. 

Den här veckan kommer jag knappt ihåg något från. Men den började nog med att jag var i skolan, både måndag och tisdag. Det var lektion i måndags och sen var jag med Lukas på innebandyträning. Louise  kom dit och gjorde mig sällskap. Det var länge sedan vi träffades så det var väldigt trevligt. I tisdags var det föreläsning och sen satt jag och Cissi med prov 2. I onsdags var Joakim på jobbet och jag hemma med William. Det var riktigt mysigt att få en dag hemma med honom. 
 I torsdags träffades vi i basgruppen och övade inför prov 1 vi har på tisdag. 😱 Vi ska göra en gestaltning av en skönlitterär bok vi läst. Man kan i princip säga att vi ska spela teater. Men vi kommer inte bli bedömda på våra skådespelartalanger utan på vad vi säger. Än så länge känns det bra men vi får väl se hur det känns på tisdag. När jag kom hem i torsdags fixade jag med Linns halloweendräkt. Hon ville gärna ha en ny och det tyckte jag kändes onödigt så vi pysslade ihop en. 
Jag tycker faktiskt den blev riktigt bra. I fredags fick de nämligen klä ut sig på skolan. Linn var taggad men Lukas ville inte. Han var däremot på Halloween-kalas i fredags kväll så han fick klä ut sig då. Jag körde honom till Åstorp efter kalaset, runt halv nio. Det var riktigt läskigt att köra hem själv sen. Jag brukar inte köra bil på kvällen och jag är alltid rädd att det ska sitta någon i baksätet. Usch! 

Under helgen har vi inte gjort för mycket. Vi hade besök igår men annars har jag mest suttit med min analys till prov 2. Nu är jag klar men jisses vilken tid det tog. Ibland tar det tid innan det lossnar men när det väl gör det så går det ändå ganska snabbt. Den här gången hade jag lång startsträcka. Hoppas det blir lättare från och med nu. 



Nu har barnen läslov en vecka och jag kommer troligtvis vara hemma onsdag och torsdag. Vi har lite planer men vi får se hur taggade barnen är. 

Två veckor kvar på den här kursen. Ska bli spännande och se om nästa kurs kommer vara lika intensiv som den här var. Nu har vi läst svenska och nästa kurs är matte. Kan bli hur intressant som helst.