Om tre veckor!

Idag är det exakt tre veckor kvar tills vi flyttar. 21 dagar. Förhoppningsvis går dessa dagar snabbt. 14 skoldagar kvar. Det går inte att beskriva hur jäkla skönt det ska bli. Jag tänkte på det nu när barnen hade höstlov, det känns som att jag haft tre veckors mammaledighet. De första två var då när Joakim var hemma och tredje veckan var nu när de stora hade höstlov. De andra veckorna har bara varit jobbiga med massa stress. Men efter en veckas ledigt känner jag nu att jag har energi till de tre veckorna som är kvar. Nästa tisdag ska jag dessutom få gå in i vårt hus. Det är besiktning och det ska bli spännande att se hur det ser ut. Vårt skiljer sig ändå lite från visningshuset. 

Idag är första dagen i skolan efter höstlovet och nu har Linn precis simmat. William var vaken hela tiden. Nu ligger han på golvet i omklädningsrummet och är på strålande humör. Igår vände han sig från mage till rygg för första gången. Han börjar bli stor. För stor. Jag vill att han ska vara liten för alltid.  (null)

(null)

(null)

Nu ska vi snart köra hem. Jag är trött och ser framemot någon timme eller två i soffan med världens bästa man.