Freeedag!

Just nu är det bästa med fredagar att det väntar två hela dagar då jag slipper köra bil. Jag kör bil ca 80 minuter varje annars. Det bästa med denna fredagen att jag har tre dagar framför mig då jag slipper köra. Att åka bil är ingen fara men att köra är galet skönt att slippa. 

Barnen är hos Andreas nu och kommer hem igen på tisdag morgon. 

Jag och Linn lekte lite med William innan. Hon tyckte det var skitkul när jag satte honom i stolen.  (null)
Hon har tidigare fått köra honom i sin dockvagn. Det var nog min högsta dröm när jag var liten, att få köra en riktig bebis i dockvagnen. Han verkade faktiskt ganska nöjd där. 
Jag hoppas vi får en lugn natt. Det brukar vi väl få men de senaste dagarna har det varit många uppvak och det gör mig helt snurrig. Att inte få sova mer än max två timmar i stöten känns sådär.  (null)