Styrelsemöte Styrelsemöte

Jag var i skolan tre timmar idag och kom hem med världens huvudvärk. Vi övade inför vår examination vi har på fredag. Det tog uppenbarligen väldigt hårt på mig. Efter middagen började jag städa. Joakim är sekreterare i vår bostadsrättsförening och idag var det hans tur att vara värd för mötet. Jag kom på mig själv bli väldigt irriterad medan jag städade. Varför gjorde jag det? Människorna som kom hit känner inte jag, fast att vi är grannar. Joakim kunde ju städat då. Nu var det ju inte så att han bad mig städa. Jag kom fram, ganska snabbt, till att jag vill ju inte att det ska komma hit folk om det ser ut som ett bombnedslag. Det kanske är vanligt att folk städar inför besök men jag kan bli så trött. Här har jag huvudvärk och så ska jag känna mig tvungen att städa. 

Resten av familjen får hänga på ovanvåningen så länge. Linn är visserligen ute och åker inlines. Lukas är på sitt rum och William och jag ligger i sängen och kollar på Babblarna. 

Hoppas de är färdiga snart för William börjar bli uttråkad.