I fas

Den här veckan känns galen. Eller det känns som att den är flera veckor. I tisdags hade jag examination i ett grupparbete, kan hända att jag redan skrivit det. Hur som helst så känns det som att det var typ tre veckor sedan. Idag har jag i alla fall lämnat in min analys som var kopplad till gestaltningen från i tisdags. Jag har haft svårt att fokusera på den eftersom jag samtidigt väntat besked på salstentan vi gjorde för tre veckor sedan. Den tentan gjorde jag fem dagar efter omtentan i matte. Jag var helt inställd på att jag inte klarat den pga av det men det gjorde jag. Nu är jag i så bra fas man kan vara och det är galet skönt. Om tre veckor får jag veta hur det gick med analysen.

Igår var jag för första gången på blodbussen för att ge blod. Eftersom det var min första gång tog de blodtryck och blodvärde, de ska också kolla mitt blod så det är finns smitta, så nästa gång den kommer, om typ fyra månader, får jag förhoppningsvis ge blod. Efter det besöket åkte jag till Mariana som hade kläder jag skulle titta på. Tog med i princip rubbet hem så jag kan prova nu i helgen. 
William tyckte det var kul att slänga sig på alla påsar. Det är så galet stökigt och smutsigt här hemma. Ambitionen är att jag ska städa imorgon. Eller så bara njuter jag av att inte ha en massa plugg att pilla med. På måndag börjar fyra veckors praktik och jag är så redo. Var där idag och fick lite info och schema. 

Så kan man också somna. 

Lukas och Linn är hos Andreas. Deras små sängar är tomma och kalla. Usch vad det är trist när de inte är här. Dock måste jag säga att det är ganska skönt att inte behöva se Melodifestivalen. 

Avslutar med en bild på en riktigt tjurig William. Han ville så himla gärna ha en macka. Jag lutade honom och gav honom från påsen som redan var öppnad. Det lilla geniet köpte inte min bluff.