Marknadsmys

Då var vi hemma igen.
 
Väskan jag ville ha på Väla var såld. Typiskt!
Men Andreas fyndade pinnar till nätet så det var ju bra. Sen körde vi till marknaden i Jonstorp. Fick för oss att den skulle vara mycket större än den var.
Stannade inte alls länge.
Men vi fick träffa Lukas en liten stund och det var skönt. Han åt korv. Gullunge!!
 
Torparedagarna här i Åstorp var mycket bättre. Det har även blivit större än tidigare.
Hittade dock ingen väska där heller. Får leta vidare.
Linn fick en munk och blev helt kladdig.
Tyson och Misha blev klappade och vissa blev helt till sig när de såg Misha.
Oscar köpte två par shorts som han sen blev missnöjd med. Vi köpte remmar. Skulle köpt något till Lukas men hittade inget.
Det mesta känns helt onödigt att köpa + att det brukar vara ganska kass kvalitet.
Hittade dock en sån UV dräkt till Linn för endast 80kr. Var inne på att köpa den men frågan är hur använd den skulle bli.
Hade tänkt att vi skulle åka till stranden i sommar men det är snart juli och vädret har liksom inte vart så bra. Men sen å andra sidan om jag köper en i stl 86/92 så kan hon ha den även nästa år.
Hmmm.
Går kanske ner dit i morgon, själv.
 
I kväll blir det tacos här. Och film såklart.
Men först ska vi vara ute.
Vovvsingarna är trötta nu och ligger här helt utslagna. Samma med Linn.
 
 
#1 - Fröken M

Åh, dom där remmarna är så himla goda !!
Här är det dock tomt i godisskålen ikväll, men jag ska ta mig en cola zero och bänka mig i soffan med en film :)