Min sjukling...eller?

Ligger i sängen med Linn.
Hon är kokhet men har ingen feber.
Sover dåligt och vaknar ofta.
Oftast sover hon bättre när hon kommit in till oss.
Tanken är att jag och Andreas ska få en dag för oss själva på lördag så jag hoppas hon är bra tills dess.
Blir inget dagis i morgon. Är bättre att Linn får vila ordentligt.

#1 - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Stackars liten :(

Nej tyvärr gör jag faktiskt inte det fast jag älskar bio! Gör du? :)

#2 - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vad härligt att få lite egentid då :) vad ska ni se?

Är dina barn för små för att ta med på bio? Barnfilm då alltså :)

#3 - Patricia♡

sv: Nej faktiskt inte. Känns inte som jag har tiden. Blir så rastlös:P

#4 - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jaa men såklart :) jätte mysigt! Enligt mamma hade jag varit livrädd första gången jag var på bio hehe. Såg lotta på bråkmakargatan ;D men sen älskade jag det :)

#5 - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Nu är dagens läsare utsedd. Kika in och se om det blev du! :D <3