Starten på sista dagen!



Barnen har inatt sovit hos sin farmor. 
Lukas har tjatat om det ganska länge nu. 
Igår när vi lämnat av barnen körde vi en snabbis till Ikea och sen hem igen. 
Vi såg sista delen av Millenium triologin. 
Så himla bra den är. 
Jag läste böckerna när jag var gravid med Lukas. Kanske är dags att läsa dem igen. 

Hur som helst, nu ska jag städa här hemma.
I eftermiddag får vi finbesök. 
Ska bli mycket roligt. 
Men först ska vi på kalas en kort stund och sen ska jag hämta barnen. 

#1 - Fröken M

Tack för peppande ord vännen !
Jag VET att jag borde strunta i prickarna, men ärligt talat så är det lättare sagt än gjort.
Jag ser inte klok ut naken... ( bilderna jag agt upp visar bara en bråkdel )
Men men, det finns säkert dem som har det "värre" oxå :)
KRAM och gott nytt år 1