Något nytt!

Äntligen är här lite undanplockat, barnen sover och min träning är gjord.
Träningen är sjukt jobbig. Måste hämta andan betydligt mer än vid andra pass. Känns skönt. 
Älskar att vara helt slut efteråt. Oftast får jag lägga mig på golvet och andas. 
Försöker också att dricka mer då jag är väldigt dålig på det. 
I morgon har jag vilodag. 
 
Nu ska jag äta samtidigt som jag tittar på melodifestivalen och läser.
Lite svårt att få ihop mina kalorier idag så jag fick unna mig lite extra. 
Har aldrig testat swebars proteinbar förut så det ska bli intressant. 
 
Får se om jag läser resten av kvällen eller om det blir en film. Får seeee!!
Älskar när det är såhär lugnt på kvällarna. Eftersom jag jobbar kväll så får jag passa på att njuta extra mycket de kvällar jag är väl är ledig. 
Nej, nu ska jag läsa och se vilka som går vidare till finalen i mello. 
Hoppas ni har en fin lördagkväll. 
#1 - Fröken M

Åhhhh jordgubbar !!
Undrar om det finn några i affären här...
Jag skulle behöva en liten "känsla av sommar" :)
Kram