Nya pjux

Jag gjorde inget vettigt idag heller. 
Barnen bråkade från det att de öppnade ögonen i morse och jag fastnade framför datorn.
Tur att jag lever ihop med världens bästa man som tar hand om oss. 
Nu när jag kom hem från jobbet så hade han städat och tänt ljus.
Han är för jäkla bra alltså. 

Det var riktigt skönt att få komma till jobbet idag. 
Barnen börjar bli riktigt jobbiga här hemma. 
De vill liksom inte göra samma saker och så blir de sura på varandra. 
Nåja! Tur att jag får lite lugn och ro på jobbet. 

Idag fick jag hem ett par skor jag köpt.
Mina andra har typ tusen hål i sig så det var på tiden att jag köpte ett par nya.
Jag är egentligen inte så förtjust i färgade skor. Eller jo, men då vill jag helst ha ett par svarta att byta mellan.
Jag tröttnar lätt på andra färger än svart och vitt. 
Men dessa var så billiga så jag slog till. Sen är de riktigt sköna också.