Fullt ös

Gårdagen var lugn men denna dagen var om möjligt ännu lugnare. Iallafall för min del. Joakim åkte till Malmö strax innan två och är inte hemma än. Medan han varit borta så har jag duschat, tvättat, fotat inköpen jag gjort till W hittills och lagt det i lådor. Nu har jag precis sett ett avsnitt av Greys anatomy och nu tänkte jag läsa en stund. Joakim är väl hemma om lite mer än en timme. 


Det har varit fullt ös på W idag. Vet inte vad han gör därinne i magen men rörelser har det varit nästan hela dagen. Jag älskar att känna hur han rör sig därinne. Joakim känner också massor nu. Nu ska bara barnen känna också. Förhoppningsvis kan de båda göra det nästa vecka. Linn pussar på magen massor men Lukas tycker det är läskigt. Men jag ska nog få honom till att känna sin lillebror också. 

Imorgon kommer äntligen de stora hem. Det är skönt att ha varannan helg då här är lugnt och skönt. Men samtidigt så saknar jag dem hela tiden så fort de inte är här. Imorgon vid lunchtid hämtar vi dem. Det låter klyschigt men jag är inte hel när inte barnen är här. Deras närvaro ger mig ett slags lugn. Visserligen kanske det inte alltid märks. Satt och tittade på gamla bilder förut, jisses vad tiden går. De var inte länge sedan Lukas var sex år och Linn tre. Nu är Lukas nio och Linn sex. Galet! 

Jag har tänkt lägga upp bilder på vad som är inköpt till W, kan vara kul att titta tillbaka på senare. 
Börjar med en pyjamas. I stl 50. Ett traderafynd faktiskt. Jag gillar tradera men kommer köpa massor nytt också. Båda de andra barnen har använt stl 50 så förhoppningsvis kommer W också få göra det. Eller hur ska man tänka där? Han har en annan pappa men visst måste han väl få en hel del av sina syskon ändå?