Gott nytt år!

2017! Ett av mina bättre år och helt klart ett av mina mest händelserika år. Utan inbördes ordning kommer jag nu räkna upp vad som hänt detta året värt nämna. 
 
Vi hade en underbar weekend i London.
Jag fyllde 30 och av någon anledning blev jag då av med min åldersnoja jag alltid haft.
Vi gav oss in i ett budkrig (som vi förlorade. Tack och lov)
Jag fick en babyshower.
Jag slutade på mitt hittills bästa jobb.
Vi köpte radhus.
Fick sålt lägenheten med en riktigt bra vinst.
Vi hade några underbara dagar i Bohuslän. 
Jag kom in på högskolan.
Lukas och Linn bytte skola. 
William föddes ♥
Jag fick den fina frågan att vara tärna på Sanne och Magnus kommande bröllop.
Vi flyttade till Viken.
Ett riktigt bra år om jag får säga det själv. Jag hoppas att jag inte glömt något väldigt viktigt här. 2018 kommer troligtvis bli minst lika bra om man räknar bort det magiska i att få en liten bebis. Såhär årets sista dag tar vi det lugnt. Lukas och Linn firar in det nya året tillsammans med Andreas. Vi fick middagsbesök av Joakims mamma. Nu blir det snart förrätt och efterrätt. Vi får se hur resten av kvällen blir. Det kan bli så att vi lägger oss redan innan klockan slår nytt år. 
 
Jag är otroligt nöjd med hur detta året blev trots att hösten har varit ganska kämpig. Men nu blickar vi framåt mot ett nytt år.