Idag är det dags!

Att det ska vara så jäkla svårt att sova. Den här gången har jag vaknat för att inte kunna somna om. Vaknade klockan tre, helt utav mig själv. Bytte blöja på en sovande W som fortsatte att sova även efter. Men jag kan inte somna om. Typiskt! 

I söndags hade vi namngivning, det blev så lyckat. Kommer ett separat inlägg om det senare. 

Igår var jag hos barnmorskan och fick insatt en hormonspiral, skönt att det är gjort. Vi passade också på att ta ett cellprov. Ska dit igen på onsdag, hon ville boka in mig hos doktorn så han kan kolla så spiralen sitter på rätt plats. Fast jag inte gillar att sitta i den där stolen så känns det skönt att de tar en extra titt, spiralen ska ändå sitta där i fem år. 

(null)

Idag är det tisdag. Det innebär att det äntligen är dags för flytt. Jag är så taggad och det ska bli galet skönt. Just nu bor vi i flyttkaos, det kommer vi kanske göra i några dagar till men då går det i alla fall åt rätt håll. Jag ska försöka sova nu, det blir inte mycket vila under dagen.