Vår påskafton

Här hemma märks det inte att det är påsk, mer än en kyckling William fick av sin farmor och att vi har massa godis. Vi har inte ätit någon påskmat. Eftersom Lukas och Linn är hos Andreas blev det ingen påskhare heller. 

Däremot tog vi en promenad förut. Vi tog bilen och körde en bit och sen gick vi längs med havet. Joakim köpte en macka med rökt makrill, skitäcklig var den. Däremot tyckte William fisken var lite intressant. Jag fick amma i kall blåst. Tjugo minuter innan vi kom fram till bilen så somnade W. Jag bestämde då att Joakim fick köra hem själv medan jag gick. Det tog mig 35 minuter. 
William sov hela vägen och en stund efter vi kommit hem. Det var alltså rätt beslut att gå hem istället för att han kanske skulle vakna när han flyttades från vagn till bil. 
I vanlig ordning ligger vi nu i sängen med en bebis som vill sova. Jag hade ingen rolig natt inatt så jag är ganska trött.