Då var det lugnt!

Äntligen!
Kvällen är kommen.
Barnen sover och jag är ny duschad. 
Nu ska jag bara sitta i soffan och titta på tv tills det är läggdags. 
 
Andreas farbror var här förut och klättrade på vårt tak. 
De höll på med parabolen. Andreas kan ju inte klättra på tak längre sen han skadade sitt ben. 
I fredags var det två år sedan han skadade benet. 
Tänk att han i två år haft konstant smärta i benet och går fortfarande på många tabletter. 
 
Nu blir det ett avsnitt av Hart of Dixie. 
#1 - Fröken M

Här gör jag detsamma ! Har bänkat mig i soffan och gör mitt bästa för att inte gå och hämta den där byttan Hägen Dazs som ligger i frysen och ropar efter mig. Karaktär är inte min starkaste sida, men efter den här helgens frosserier "borde" jag verkligen låta bli !! kram

#2 - caroline g

hej du skrev om att ni satt nät runt tomten, jag visst e det tråkiga pengar att lägga ut men så skönt och underlättande att bara kunna släppa ut hundarna på tomten och de kan springa v sig och var aute i friska luften!! Dixie älskar det ;)
Hon har med börjat skälla endel sedan hagen blev klar men vi har sagt åt henne på skarpen och sen har vi tex med grannarna sagt att de gärna får komma fram och hälsa på dixie och efter det så har hon slutat med de mesta av skällandet:)

Tror hon vaktar sin hage men sen samtidigt är hon så piggoch glad för att träffa alla så hon vill väl få uppmärksamhet antar jag och vill hälsa på folk som går förbi:P