Happy me!

Trots en hel vecka med förkylning och då tre uteblivna träningspass så har jag ändå gått ner. 
Har bestämt mig för att väga och mäta mig varje vecka. I alla fall ett tag. 
Var skitnervös nu eftersom jag på tre veckor gått ner 5 cm runt midjan så var jag rädd att det skulle stå still efter enbart en vecka.
Så var det alltså inte. 
Ytterliggare 2 cm är borta från midjan.
Men det bästa den här gången är att även låret och rumpan har förlorat centimeter. För att komma i mina jeans så krävs det att benen och rumpan blir mindre. 
Kunde inte bli en bättre start på denna lördag. 
Älskar den här bilden.
Så mycket pepp.
 
Idag ska vi handla och förhoppningsvis fixa grejer till Linns hus. 
Ska bli så roligt att börja fixa med det. Synd bara att Linn inte sover några timmar mitt på dagen så jag kunde fått fixa med det då. 
Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza. 
Måste försöka hitta ett recept på lite nyttigare pizzabotten. Enligt appen så har jag 345 kcal kvar men typ inga kolhydrater.
Det blir svårt. Måste då äta något med lite protein och mycket fett och inga kolhydrater.
Känns lättare att göra en nyttigare pizza.