Magsjuka!

Vi har alltså åkt på magsjuka. Eller inte vi, utan barnen.
Linn kräktes flera gånger igår. Mellan halv sju och halv elva hade hon ett litet uppehåll men så fort jag kom hem så satte det igång igen.
Tyckte det var lika bra att jag och Linn sov i soffan inatt. 
Kändes sådär att behöva ha henne mellan oss i sängen. Nu låg vi istället på varsin sida av soffan.
Lukas kom ner en stund innan Andreas skulle gå upp.
När Andreas skulle borsta tänderna så kräktes Lukas också.
Han fick ligga med Andreas i vår säng. 
Linn kräktes inte mer på hela natten men Lukas gjorde visst det en gång. 
Jag sov inte alls bra här nere. Vågade knappt röra mig och vaknade flera gånger när Linn rörde på sig. 
Vid åtta tiden vaknade Linn så då fick hon titta på netflix. Hon har väl kräkt två gånger sedan imorse någon gång. Sista gången var nog vid åtta tiden.
Får hoppas det är på bättringsvägen nu och att det inte blir värre än såhär.
Jag börjar jobba halv två så Andreas kör från jobb runt ett. Han fick ändå jobba halva dagen så det är alltid något.