Inte som jag tänkt mig

Igår skrev jag att denna dagen skulle bli så himla bra.
Jag och Linn skulle inte bråka något alls och vi skulle bada efter att Lukas kommit hem från skolan. 
Kan väl säga som så att dagen inte riktigt blir som jag tänkt mig.
Lämnade Lukas som vanligt klockan åtta. Klockan tio var vi på skolan igen för då skulle vi träffa skolsystern.
Fick vänta i typ 40 minuter. 
Sen hem och fixa käk till mig och Linn och snart ska vi hämta Lukas. 
Ett jäkla flängande hit och dit. 
Linn tjurar för att saker inte går som hon vill och blir skitsur på mig. 
Hon vill att jag ska fixa något som inte ens går att fixa. Laga något som inte är sönder. Alltså jag fattar inte vart hon får alltifrån.
Galen blir jag på henne i alla fall. 
 
Solen lyser med sin frånvaro som vanligt. 
Blåser gör det också. 
Jag vill ha värme. Som förra sommaren, det var underbart. 
 
Nu ska jag försöka komma igång med städningen.