Lite off

Vet inte riktigt vart denna dagen tagit vägen. 
Helt plötsligt är barnen hemma från skola och dagis. 
Funderade på om jag skulle lägga mig och vila en stund förut. Men jag brukar alltid bli ännu slöare och på dåligt humör så jag skippade det. 
Nu ska jag snart laga mat innan det är dags att påbörja jobbedag fem. 
Hoppas det går bättre idag, igår fick jag stressa en del och det gillar jag inte alls. Förhoppningsvis blir detta en lugnare kväll. 
 
Lyssnar på musik för att bli på lite bättre humör. 
Känner mig riktigt slö idag. Lite off.
 
Älskar Darins nya låt. 
 
Jag är väl egentligen inte jätteglad i svenska låtar, tycker det mesta låter bättre på engelska men denna är riktigt bra och han är såklart grym. 
 
Nu ska jag laga mat.
Barnen har försvunnit och så länge de är vänner så spelar det inte så stor roll vad de gör, åtminstone inte idag.