Mycket god

Jag försöker att dricka mycket vatten. Minst åtta glas varje dag. 
Det resulterar i en hel del toalett besök. 
Därför försöker jag dricka så mycket som möjligt innan jobb. 
Idag kissade jag kvart över tre, tjugo i fyra och fem öre fyra. Alltså hallå!
Jag måste försöka sprida ut vattenintaget mer. 
Men det är svårt för jag glömmer bort det och så kommer jag på det och får dricka i ren panik nästan. 
Nåja! Det blir nog bra. 

Andreas och barnen skulle grilla idag så jag fick fixa mat själv. 
Fick bli bananpannkakor. Är proppmätt nu alltså. 
Provade nya kvargen med kokossmak.
Oj så god den var. 

Den kommer jag definitivt äta massor av.
Gillar att den är lite större också. 
Har ni inte testat den så gör det, riktigt god. 

Nu ska jag köra sista racet innan det blir hemgång och något/några avsnitt av Dexter.