Lugnaste dagen på länge

Denna lördag började så lugnt man kan tänka sig. Vi låg i sängen och drog oss i säkert 45 minuter. Sen var det frukost i soffan framför två avsnitt av supernatural, därefter flyttade vi oss till sängen där jag låg i princip till klockan ett. Läste min bok och åt choklad. Efter några timmar blev jag trött och vilade en stund. Så skönt! Kvart i två körde vi till Joakims mamma för att äta nässelsoppa. Det var riktigt gott. Jag är en riktig mes när det kommer till ny mat men jag blev glatt överraskad. Jag fick också bebismysa med Zoey och hennes syster Lily underhåller som vanligt hela sällskapet bara genom att existera. Väl hemma blev det sängen en stund till och sen en stund i soffan. Nu ligger vi återigen i sängen och ska läsa en stund innan det är dags att släcka. 


Jag och kulan nu ikväll.