Morgonstund.....

Min första (lediga) dag. Jag är ju egentligen arbetslös. Ska till arbetsförmedlingen redan imorgon. Nåja, idag fick jag ligga kvar i sängen medan Joakim gick till jobbet. Egentligen vill jag gå upp samtidigt som han men jag var verkligen supertrött imorse. W hade två längre stunder då han hoppa omkring i magen. Halv fyra, som är andra dagen i rad, och en stund tidigare men jag kollade inte klockan då. Jag hoppas att den där halv fyra tiden går tillbaka till halv fem eller lite senare. Dessutom var det supervarmt i sovrummet. Joakim säger att det inte alls var så varmt men han har såklart fel. En stund efter att Joakim åkt så kom Linn in och gjorde mig sällskap. När hon ville gå upp så gjorde vi det. Nu sitter barnen i soffan och kollar på Sommarlovsmorgon. Jag ska alldeles strax gå in i duschen. Ville bara visa hur jag "förr i tiden" alltid spenderade mina morgnar. 
Kändes väldigt skönt att kunna göra det igen. Att äta frukost och samtidigt kolla på datorn är nog min favorit. Ingen stress. Jag kan dricka mitt te i lugn och ro. Förhoppningsvis kommer det se ut såhär nu resten av veckan. Nu ska jag in och duscha. När jag är klar ska vi iväg och hämta ett av mina två arbetsgivarintyg jag behöver och sen ska vi till väla och köpa slime som barnen bara måste ha.