Sju veckor kvar

Jag är, om det är möjligt, ännu tröttare idag. Har gått som en zombie på jobb hela dagen. Har dessutom varit snurrig och haft lite ont i magen. Om sju veckor vid denna tiden har jag gjort min sista arbetsdag. Jag längtar. På grund av ryggont och sammandragningar kan jag inte hålla samma tempo som för några månader sedan och det är ganska påfrestande. Just nu tar allt jag gör massa energi, både hemma och på jobb. Tyvärr blir det så att när jag väl är hemma är jag så trött att jag inte orkar ta mig för något. Sedan jag kom hem idag har jag legat i sängen i princip hela tiden. Nu är det alldeles strax dags för kvällsmat. Sen läggdags för barnen. Jag ska förhoppningsvis klara att se ett avsnitt eller två av supernatural. 


Lille W har rört sig en hel del idag. Här kommer ytterligare lite traderafynd, tror dessa är i stl 50. Byxorna är dock i stl 56 om jag inte minns helt fel.