Utvecklingsstadie 3

Idag är det riktigt kallt ute. Jag har ingen jacka heller. Beställde en från H&M som var för liten och jag pallar inte åka dit för att prova, sen har jag en höstjacka som jag älskar men den är för liten just nu. Men jag får nog ta helgen till att rota lite bland mina grejer för att se om jag hittar något jag kan ha på mig. Jag vaknade med huvudvärk imorse, tog en tablett och sen gick det över men jag känner att den är på väg tillbaka nu. Barnen ska hämtas halv tre så just nu sitter jag i bilen med en liten älskling som sover. Anledningen till att jag sitter här är för att jag i förmiddags passade Lily och Zoey medan Sanne var iväg. Det gick hur bra som helst, Zoey sov fram till en kvart innan Sanne kom så det var nemas problemas. Därefter körde jag till City gross för att äta och handla till eftermiddagen, det tog längre tid än jag först trott. När barnen är hämtade vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag känner inte för att vara ute så vi får väl se. 
(null)

Jag har en app som jag hade redan under graviditeten, där kunde man följa bebisens utveckling i magen. När William föddes gjordes den om till att följa hans utveckling. Man kan lägga in vikt och längd och följa hans kurva. Dessutom står det när det är dags för hans utvecklinsstadier.  (null)
Det står att tredje stadiet ska börja om ca ej vecka men jag är helt övertygad om att det redan är igång. De senaste kvällarna har han varit sur som bara den och haft svårt att komma till ro, han har också sovit dåligt på nätterna. Igårkväll höll han sig lugn och sov medan vi tittade på tv. Han sov ganska bra under natten också men det var många uppvak och det är jobbigt. Jag hoppas det snart är över så jag kan få sova bättre igen. Det hjälper ganska mycket att veta att han just nu är inne i en utvecklingsspurt. Så fort jag läste det så kände jag hur mitt tålamod kom tillbaka. 

Snart dags att hämta barnen. Lukas har innebandyträning idag så vi är inte hemma förrän klockan sju ikväll. Jag ser fram emot det. Jag hoppas också att min huvudvärk kan ge med sig och att Linn är på bra humör för något bråk orkar jag inte med nu.