Omtenta

Som jag trodde så klarade jag inte tentan. Gjorde om den igår och jag kan väl inte riktigt svara på hur det kändes. Jag skrev mycket mer men det behöver ju inte betyda att det gick bra. Ska försöka att inte tänka på det just nu. Har en tenta i pedagogik på torsdag så det får gå före nu. 

Annars då? Jo, här rullar livet på. Williams inskolning på förskolan närmar sig med stormsteg. Finns inte så mycket att skriva. Linn fyller snart år och kort därefter fyller Lukas år. Vi försöker få till en tripp till mamma och pappa och det är inte lätt. Mamma jobbar vissa helger och barnen är ju bara här varannan helg. 
Det löser sig väl. 

Nästa vecka är det utvecklingssamtal för båda barnen. Jag ska plugga till tentan och ja. Det är väl typ så nästa vecka ser ut. På lördag ska vi ha barnvakt en stund och på söndag ska vi fira Elias som fyllde 12 år igår. 

Det har inte hänt så mycket här den sista tiden. Jag har pluggat, Lukas vill inte plugga och Linn gör det gärna hela tiden. Perfekt att läsa läxan för lillbrorsan. 

Imorse tog vi av ena sidan på Williams säng så nu är han officiellt stor. 
Lite läskigt är det och även sorgligt. Men det är också fint att se barnen växa och utvecklas, fast att det också är jobbigt att tiden går så snabbt. 

Nu ska jag sluta svamla. Har kanske något bättre att skriva nästa gång. Kanske om hur vår nyårsafton var.